Az interaktív notációmban Earle Brown December 1952 című művének grafikus kottáját vettem alapul, és számítógépes játékként realizáltam. A projekt során Blender, Unity és Max7 programokat használtam. A kottát 3 dimenzióba helyeztem, ez alkotja a játék felületét. A játékos egy labdát irányít, amivel szabadon közlekedhet a kotta bármely részén. Az irányítás a nyilakkal (fel,le,jobbra,balra) és a space billentyűvel (ugrás) lehetséges. A kotta elemei egy-egy hangot szólaltatnak meg, amikor a labdával ütköznek. A Max7-ben készült hangok OSC protokollon keresztül reagálnak a játékra. Minden elem külön hangszínen szólal meg a kockák szélességétől, hosszúságától és elhelyezkedésétől függően. A hosszúság a hang időtartamát, a szélesség a hang magasságát jelöli. Az eredeti kottán függőlegesen elhelyezkedő hangok rövidebb felfutásúák, vagy egy gyors glisszandót kapnak megszólaláskor, a vízszintes hangok többnyire teltebbek és van egy ritmusuk ami többféleképpen változik. A hangok készítésekor a "játékmenetet' is figyelembe vettem, így például sokszor a hangok ritmusa, hangmagassága többször a labda mozgására, (függőleges, vízszintes) helyzetére reagálva változik, illetve ahogyan a labda vízszintesen föntről lefele mozog, úgy a hang panorámája balról jobbra tolódik. Extraként játék közben a jobb alsó sarokban egy kis "térképen" követhetjük, hol járunk az eredeti kottában. A hangok elkészítése során additív szintézist alkalmaztam. A játék működéséhez az earl_brown_vegleges.exe , illetve az earle_brown_december_masik.maxpat fájlt szükséges megnyitni.