"1" etűd Ez egy olyan konkrét zenei kísérlet, ahol a 10 felvett hangomból, csupán 1-et, egy kifeszített textil zengetésével létrejött 50 Hz-es frekvenciát használtam fel.A felvétel felhangjait kiemelve, panorámázva szerettem volna elérni egy fajta mozgást a térben, ami a rendkívül statikus loopolást feloldja, folyékonyabbá teszi. Az etűd célja volt, hogy egy rétegből több hasonlót hozzak létre, és kialakuljon egy karakteres textúra. Bernard Parmeggiani (IV) Parafrázis A darab első másfél percét dolgoztam fel, amely 2 percesre sikerült. Tetszett a darabban a különböző eredetű leütésekkel való játék. Ezt szerettem volna saját hangjaimmal megjeleníteni, akárcsak az események bekövetkezésének kiszámíthatatlanságát, karakterességét. Struktúráját illetően is próbáltam azt megvalósítani ami az adott időben történik, de ezt nem szerettem volna teljes mértékben átvinni, mert úgy gondolom eltérő időtartammal kibontakozó hangzások is lehetnek hasonlóak. Bernard Parmeggiani (V) Remix A remixben szakaszokban gondolkodtam (hosszabb loopokban). Amiket nem a patternek vonalaira hagyatkozva hoztam létre, hanem kis időbeli eltolásokat alkalmazva szerkesztettem, változtattam. A hangzást pedig sűrüsítettem különböző szimpatikus hangokkal. Érzésem szerint teljes lett a mű felvezetés és lezárást illetően. Ha valami címet adnék a darabnak az "középkori techno" lenne. Idézetbeépítés Idézetbeépítésemnél létrehoztam egy általam felvett rezgésekből létrehozott dronet, atmoszférát, melyet szerettem volna organikusan átvezetni az idézetbe, majd ugyanígy ki is vezetni újra ebbe a közegbe. Ehhez felhasználtam az idézetet, mint alapanyagot előtte és utána is. Próbáltam úgy felfogni ezt a feladatot, mint egy sound design munkát, ahol a megrendelő mindenképp szeretné ezt az idézetet beépíteni a filmjébe. Az elején felvezetett atmoszféra a végén nyer értelmet, amikor körbeér a történet.